Հղիության ընթացքում ընդունվող վիտամիներ, դեղեր

Չնայած օր-օրի զարգացող բժշկությունը պնդում է, որ վիտամիների առանձին ընդունումը այսօր անհրաժեշտություն է, այնուամենայիվ կան բժիշկների որոշ խումբ, որ ոչ միայն դեմ են հաբերի տեսքով վիտամիներին  , այլ նաև հղիներին արգելում են ընդունել որևէ տեսակի հաբ-վիտամին: Բայց , ոչ մաքուր, էկոլոգիապես ոչ ճիշտ այս մեր ապրելակերպում երբեմն անհրաժեշտություն է լինում ընդունել կողմնակի վիտամիներ, անգամ որևէ տեսակի դեղեր: Ես փորձեմ հիշել ու գրել, թե ինչ վիտամինի տեսակներ եմ ընդունել ու հատկապես ինչի համար, գուցե որևէ մեկին պետք գա :))))

Գրանցվել եմ Գր. Լուսավորիչ ծննդատանը 7-րդ շաբաթական հղիությունով, օգոստոսին ու քանի որ պլաններում կար երկրից դուրս գալ, շրջագայել, ծով գնալ, բժիշկս խորհուրդ չտվեց, մնացինք ՀՀ ի հիասքանչ բնության հյուսին, ու երկար ճանապարհ գնալու համար , նշանակեցին .

MAGNE B6 – МАГНЕ B6 – սա միմիայն անհրաժեշտության դեպքում, եթե կան փորի շրջանում ձգվածություն, մեջքի ցավ, ու ընդանրապես նույնիսկ ինչ-որ անհանգիստ հոգեվիճակ է առկա, ընդունել եմ հղիության տարբեր շաբաթներում, զույգ-զույգ, միայն 6-րդ ամսում, խմել եմ 10 օր անընդմեջ , օրը երեք անգամ, ուտելուց հետո:

Дюфастон -Duphaston – սա էլ նշանակվեց երկար ճանապարհիս համար, բայց քանի որ ՀՀ ի տարածում ուր էլ գնաս, ինձ համար այն երկար էլ չի համարվում, այդպես էլ չեմ ընդունել, ոչ մի անգամ :

Ֆոլաթթու – սա ընդունել եմ դեռևս մինչ հղիությունը, սակայն ունեցա ստամոքսի խնդիրներ, ու հենց հղիությունից մի քանի շաբաթ հետո դադարեցի ընդունել:

Элевит – Elevit – սա վիտամիների համալիր է, քանի որ ֆոլաթթուն առանձին դադարեցրի, նշանակեցին սա, մեկ ամիս, 2-րդ ամսում կարծեմ , օրական մեկ անգամ, օրական մեկ անգամ ,ինքը շատ լավ վիտամիների կոմպլեքս էր: Սրան փոխարինող էր նաև Теровит прегна :

Кальций D3 / Никомед/ – Ունեի ոսկորների ցավ, 3-րդ ամսում, չնայած միայն դրա համար չէր, որ նշանակեցին, այլ հավելյար, օրը երկու անգամ մեկական հաբ, մեկ ամիս տևողությամբ, ուտելու ընթացքում: Ինքը մի քիչ քաղցրոտ էր, ու այդքան էլ հաճելի չէ ասենք թթու բան ուտելիս, կեսում ընդատել ու ուտել կալցի :Դ

Актовегин –  Սա երեխայի ուղեղի, ողնաշարի ու ընդանրապես ոսկորների համար նշանակվեց, օրը երկու անգամ , 14 օր 5-րդ ամսում, ուտելուց 15 րոպե առաջ, ընդունել եմ նաև համարյա 7-ում, քանի որ անհանգիստ ու բզիկ մամա եմ, բալիկս խելոք էր ու հարվածներ այդքան էլ չէի զգում , նշանակեցին ևս 14 օր :ՃՃՃ

Сорбифер – Խմում եմ հիմա, քանի որ ունեմ հեմոգլոբինի շատ ցածր ցուցանիշ, մեկ ամսով , օրը երկու անգամ, ուտելուց 15 րոպե առաջ :

Ренни – աշխատում եմ քիչ օգտագործել, սա ստամոքսիս այրոցների համար է, սկզբնական շրջանում ավելի շատ էի ընդունում, հիմա հասկանում եմ երևի թե ինձ, թե օրգանիզմիս, ուտելիքից արդեն այրոցներ գրեթե չկան:

Пепсан – P – քանի որ բացի ստամոքսի այրոցներից , ունենում էի նաև սարսափելի ցավեր, ծակոցներ, խմել եմ մի քանի անգամ, սկզբում երևի ամիսը 3 անգամ, հիմա մեկ կամ երկու, դա էլ զուտ գոնե քնելու համար:

Гриппферон – սա շատ լավ միջոց էր, փրկող իմ ալերգիայից, քանի որ տարօրինակ ալերգիա էր մոտս, իբրև հղիների ռինիտ, չնայած մինչ հղիությունս  ձմռանը նման բան էլի էր եղել, ուղղակի փակվում էին քթերս, երկար ժամանակով, քնել չէր լինում, վաղ առավոտյան փռշտոց, զզվելի մի բան, ակվամարիսը չէր օգնում, պինասոլը չէր օգնում, խորհրդով գտանք սա ու… օգնեց կարծես թե, ինքը շատ լավ միջոց է, անգամ նորածիներին են կաթեցնում ծննդատանը, որ գրիպ չընկնեն:

 

Կարծես թե այսքանն էր, առողջություն մեզ ու մեր բալիկներին :))))

 

Թողնել մեկնաբանություն

